Fælles UNDEFEATED x adidas anden bombe

player posts only - others will be deleted
CarolynSkiba

Fælles UNDEFEATED x adidas anden bombe

Postby CarolynSkiba » Wed Apr 25, 2018 10:44 pm

I september blev UNDEFEATED og adidas-konsortiet, der havde sluttet sig sammen. I stedet for at bruge Busenitz denne gang valgte de EQT Support ADV. Farveinspiration kom også fra ørkenen til yeezy boost 350 v2 danmark skoven, neopren og læderspaltet sort øvre med et hvidt tre-bar-logo, detaljer suppleret af camouflage mønstre fulde af militær stil. Den nye UNDEFEATED x adidas Consortium EQT Support ADV vil være tilgængelig den 8. oktober 2016 til en pris på $ 150. Siden 1999 har adidas udviklet denne teknologi til at løse den svirrende følelse af traditionelle løbesko. Jeg kan stadig huske David Beckham iført ClimaCool Revolution i annoncen: Fans, der var gået gennem stedet, blev tiltrukket af ham. Der er gået mere end 10 år, og reklamens hovedperson har også ændret sig fra at være en million mennesker til en populær kylling, Peng Yuxi, men det, der ikke er ændret, er ClimaCool-teknologiens status i en generations hjerter. I 2016 bragte adidas tilbage den tidligere mærke klassiske ClimaCool 1, som inspirerede mange menneskers følelser. Dette ser ud til at være et tegn på, at ClimaCool-teknologien er helt tilbage. Ved foråret og sommeren i år lancerede Adidas en ny sko ClimaCool M. Hovedpersonerne i "Laced Up" er de to adidas ClimaCool Bounces.

adidas sko mænd Den rebound og dæmpning, der bringes af Bounce-teknologien efter den øverste fod, kan beskrives med øjeblikkelige resultater. Rebound-effekten ved hvert trin af løb viser en fuld følelse af magt. Tilstedeværelsen af ​​Bounce kan mærkes på den øverste fod, og der er næsten ikke behov for det. Kører i. Uanset om man går eller løber, gav Bounce mig den samme følelse - en kraftig rebound og polstring. Selvom mellomsålen klæbede blødt, gav den øvre fod mig en god følelse, men den var mere modstandsdygtig end den "bløde" Bounce mellemsål. For nylig er temperaturen i landet generelt steget, og temperaturen i Hangzhou har været særlig stærk. Men det sultrige miljø gav netop ClimaCool Bounce muligheden for at vise deres talenter. Under normale gangforhold er fordelene ved ClimaCool-teknologien ikke godt forstået, men når den kører, er foden som en fuldblæst elektrisk blæser, der holder fødderne kølige og tørre. Selv om nogle af overdelene blev ofret, påvirker de ikke den faktiske kampoplevelse. Det åndbare mesh på begge sider af det øvre og det hule ventilationsvindue i mellemsålen dannede et system, der tillod luft at strømme ind fra den øvre og ud af solen. Den perfekte præstation i åndbarhed bekræfter sætningen "Holder dig cool" på indersålen.

adidas sko tilbud Derudover sprang jeg rundt og løb til basketballbanen for at kaste nogle kurve (selvfølgelig anbefaler jeg ikke at bære det for at spille basketball). Selvom det kun er muligt at skyde, men intensiteten er også uovertruffen af ​​jogging, men Torsion System giver fremragende stabilitet, så den almindelige varmeudslip gummi ydersål ser ud til at udvide sig meget, når kroppen er vippet, giver stabiliteten mig ankelen har en stærk følelse af sikkerhed. Dette smarte TPU-materiale reducerer risikoen for fodskade til brugeren. Fra opvarmning til jogging viste dette par ClimaCool Bounce fremragende åndbarhed. Selvom der kun er få farvekombinationer til rådighed i øjeblikket, har Bounces pudeoplevelse et vist hul med Boost. Men som en low-end positionering af en løbesko, der er udstyret med ClimaCool, Bounce, Torsion System tre teknologier, er omkostningerne stadig meget høje. I den hårde markedskonkurrence fremkalder tilbagekomsten af ​​ClimaCool en generation af folks følelser, hvilket utvivlsomt er en stor morder Adidas, der blev udgivet i midten af ​​løbesko-markedet.

Return to “Players Looking for a Team”